21.09.2014

Paulina we Wrocławiu, Fuji X100 i TCL-X100 | Fotografia Portretowa i Muzyczna

Niedawno wrośliśmy z Pauliną ze wspaniałego urlopu we Wrocławiu. Pamiętałem to miasto z jednej ze szkolnych wycieczek i zawsze chciałem tam wrócić. Bałem się jednak, że po pobycie w przepięknym Krakowie, Wrocław delikatnie mnie rozczaruje... Na szczęście się tak nie stało :) Ogromny stary rynek, piękne kamienice, cudowne ZOO i niezapomniana wizyta w opactwie Cystersów sprawiły, że były to jedne z lepszych wspólnych wakacji :) Niestety tylko pogoda nam nie dopisywała i trafiliśmy na kilka mglisto-deszczowych dni... Jednak pod ręką był Fujik i mały zestaw do błyskania, więc mogliśmy wykorzystać okazję na małą sesję zdjęciową :) Zapraszam do oglądania!


Cała sesja odbyła się w aneksie kuchennym w naszym wynajętym jednopokojowym apartamencie :) Ciemna i jasna ściana idealnie współgrały ze stylizacją Pauliny. Światło z okien było jednak zbyt słabe, więc użyłem jednej lampy YN-560III z wysuniętym wbudowanym dyfuzorem, jako wzmocnienia dla światła zastanego. Całe ustawienie i nasze "studio" przedstawia ostatnie zdjęcie w poście :)






Aby być na bieżąco ze wszystkimi jakże wspaniałymi postami najlepiej jest polubić mnie na Facebooku, gdzie zawsze będę dawał zapowiedź nowego wpisu. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz