14.04.2012

Furia i L'Esprit du Clan Estrada Bydgoszcz 13.04.2012 | Fotografia Portretowa i Muzyczna

Piątek trzynastego należał do jak najbardziej udanych! W Estradzie odbył się koncert L'Esprit du Clan z supportami Christ Agony, Hold Back The Day i Furią. Na koncert pojechałem głównie, żeby zobaczyć chłopaków z Paryża i Furię (która na żywo jest 10 razy lepsza niż z YouTuba, więc wpadajcie na ich koncerty!), dlatego też tylko ich zdjęcia znajdują się poniżej :)
Miłego oglądania!


Jako pierwsza zagrała Furia i od razu rozruszali publiczność:










Na końcu zagrali chłopaki z L'Esprit du Clan!
Poprzednio na ich koncercie byłem w liceum (06.06.06 \m/) i miło było ich znowu posłuchać!










Mała wskazówka... Jeśli chcecie uzyskać baśniowy efekt z delikatnym rozmyciem... niech ktoś spocony dotknie waszego obiektywu i róbcie zdjęcia przez warstwę potu i pary :) Poniżej dwa zdjęcia z takim efektem :) zapewne do portretów bardziej by się to nadawało niż do wydziaranych hardcore'owych chłopaków z Francji... ale cóż :)


Później zorientowałem się co jest grane i wytarłem obiektyw... Już nie musiałem się zastanawiać, dlaczego zdjęcia wydają się być nieostre :D


















Aby być na bieżąco ze wszystkimi jakże wspaniałymi postami najlepiej jest polubić mnie na Facebooku, gdzie zawsze będę dawał zapowiedź nowego wpisu.
Pozdrawiam!

1 komentarz: