26.03.2012

Marlena i Wojtek | Fotografia Portretowa i Muzyczna

Długo odwlekany wpis w końcu nadszedł :) W styczniu Marlena napisała mi, że chciałaby przyjść ze swoim Wojtkiem na sesję. Po chwili namysłu wpadłem na pomysł zdjęć "łóżkowych", ale ze smakiem :) Nie wiedziałem tylko czy uda mi się ich przekonać do tego typu zdjęć, ponieważ są to ujęcia w mniejszej ilości ciuchów niż zwykle i jednak jest to chwila bardziej intymna. Na szczęście Marlena odpisała, że się zgadzają. Mogłem zatem spróbować czegoś nowego i przerodzić pomysł w zdjęcia :)
Efekty tej sesji znajdują się poniżej, miłego oglądania :)


Wszystkie zdjęcia oświetlone są dwiema parasolkami. Jedna quantuumowa 150cm srebrna parasolka z dyfuzorem jako światło główne od strony głów, a druga zwykła parasolka transparentna na boomie nad łóżkiem dla doświetlenia.



Dodatkowo biały karton na tle, biały sufit, biała pościel i biała bielizna działały jako wypełnienie cieni z każdej strony :)



A poniżej znajduje się moje ulubione zdjęcie :)





Aby być na bieżąco ze wszystkimi jakże wspaniałymi postami najlepiej jest polubić mnie na Facebooku, gdzie zawsze będę dawał zapowiedź nowego wpisu.
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Przesliczne sa te zdjecia, duza lekkosc bije od modeli. Nie wiedzialam ze aby pokazac wiecej uczucia nie trzeba rozbierac pary a jedynie skupic sie na emocjach wymalowanych na twarzach. Gratuluje pieknej sesji :)

    OdpowiedzUsuń