06.05.2012

Mateusz i jego rowerek :) | Fotografia Portretowa i Muzyczna

2 maja pojechaliśmy z Pauliną na maszty spotkać się z Mateuszem. Mieliśmy w planach trochę pobłyskać lampkami, więc zaczęliśmy robić zdjęcia późnym popołudniem, jak słońce powoli chowało się za horyzont. Poza zdjęciami dynamicznymi i portretowymi ustrzeliliśmy też sam rower :)


W dalszej części postu znajduje się więcej zdjęć z sesji i kilka informacji o tym, jak mam dobrze, że mam asystenta, a teraz również nowego kierowcę :D
Miłego oglądania!


Póki słońce jeszcze wisiało nad horyzoncie, robiliśmy zdjęcia ze światłem zastanym z jadącego samochodu :) Musiało to wyglądać dość dziwnie z perspektywy ludzi, którzy czasem nas mijali, bo jechaliśmy z otwartym bagażnikiem. Ja siedziałem z tyłu i pstrykałem zdjęcia jak Mateusz za nami pędził, a Paulina prowadziła :) Musze przyznać, że niechętnie daję innym osobom prowadzić swoją skodzinkę, ale Paulina zyskała miano mojego nowego kierowcy, także będzie mnie zapewne częściej wozić :D Nie dość, że jako asystentka musi dźwigać monopody z lampami i parasolami, trzymać blendy na wietrze i dodatkowo jest moją makijażystką, to teraz będzie mnie jeszcze wozić :D


Później ukryliśmy się w cieniu drzew i wyciągnęliśmy to co tygryski lubią najbardziej - lampkę! Jako modyfikatora użyliśmy zwykłej transparentnej parasolki, bo i tak już byliśmy na pełnej mocy, a jest to modyfikator, który zjada najmniej światła z całej reszty.






Na koniec wyciągnęliśmy softbox westcott apollo 28'' ze zdjętym przednim dyfuzorem i robiliśmy zdjęcia przy zachodzie (ostatnio jest to najwyraźniej motyw przewodni bloga :) ale cóż... taka pora roku :) )






Aby być na bieżąco ze wszystkimi jakże wspaniałymi postami najlepiej jest polubić mnie na Facebooku, gdzie zawsze będę dawał zapowiedź nowego wpisu.
Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. Świetna sesja. Sam jestem trochę pogięty psychicznie jeśli chodzi o rowery, więc jak dla mnie to podwójna dawka pozytywnych odczuć :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że komenty usuwacie, mają być tylko pozytywne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie są pozytywne i liczę się z tym, ale żarty o łydkach wyciągnięte z kontekstu, które z perspektywy osób trzecich mogą się wydawać obraźliwe względem osoby na zdjęciach mogą być usuwane (bo chyba o to się tutaj rozchodzi)

      Usuń