12.04.2015

Zespół Minetaur | Fotografia Portretowa i Muzyczna

Przy okazji wycieczki do Warszawy pod koniec marca, chciałem zorganizować małą sesję zespołową. Uderzyłem do Maćka z Drown My Day o poradę odnośnie kapeli i wybór padł na Minetaura :) Chciałbym z góry podziękować zespołowi za miłą współpracę i szybką organizację w piątkowy dzień :) Zapraszam do obejrzenia zdjęć!


Moja znajomość Warszawy jest niestety znikoma, więc to zespół musiał wybrać miejsce na sesję, a chciałem żeby był to plener. Na szczęście plaża nad Wisłą była niedaleko miejsca, z którego musiałem dojechać, zatem nie było większych problemów z korkami ;) Pogoda nam dopisała i mieliśmy czyste niebo do błyskania lampeczkami ;)




Ładna pogoda ściągnęła też na plażę całą klasę szkoły podstawowej, która świętowała urodziny jednej ze swoich koleżanek :) Czasem zaplątało się jakieś dziecko w kadrze, ale na szczęście dzięki magii Photoshopa można z łatwością usunąć z tła przypadkowe osoby :) Z plaży przeszliśmy też pod jeden z Warszawskich mostów, żeby zmienić nieco otoczenie sesji.


Na koniec dorzucę jeszcze mały bonusik ;) Podczas zdjęć nad Wisłą byliśmy otoczeni różnymi kłodami i kijami, i na myśl przyszła mi moja ulubiona reklama Braveranu z płonącym konarem... Główny copyrighter, który wymyśla te hasła reklamowe powinien dostać jakąś nagrodę prezydenta za kreatywność :) Ale do brzegu... oto i płonący konar :)


Aby być na bieżąco ze wszystkimi jakże wspaniałymi postami najlepiej jest polubić mnie na Facebooku, gdzie zawsze będę dawał zapowiedź nowego wpisu. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz