19.06.2013

Wace Cup 2013 Bydgoszcz | Fotografia Portretowa i Muzyczna

W sobotę rzuciłem się na głęboką wodę i swoje pierwsze zdjęcia sportowe robiłem na zawodach Wake Cup 2013 w Bydgoszczy. Było to pierwsze wydarzenie rozpoczynające cykl zawodów Wake Cup 2013. Do Wakeparku w Myślęcinku zjechało się sporo zawodników z całej Polski, którzy rywalizowali w kategoriach mężczyzn i kobiet. Wszystkie szczegóły odnośnie tych zawodów znajdziecie na Facebooku, a ja zapraszam Was po dawkę nowych zdjęć :)


Wszystkie zdjęcia zawodników na wodzie były robione wypożyczonym w serwisie Photorent obiektywem Nikkor 70-200 2.8 vr II. Kilka dni przed zawodami pojechałem sprawdzić czy moja pompeczka 80-200 2.8 dałaby radę uchwycić jakąś akcję i muszę przyznać, że udało mi się złapać kilka momentów tym wolnym jak żółw szkłem :) Nie była to przyjemna praca i nie było tu mowy o śledzeniu zawodnika ciągłym autofocusem... Ostrzyło się raz i w punkt... a że punkt się szybko ruszał to celność odpowiednio była mniejsza :) Z 70-200 nie było jednak tego problemu :) Mogłem ustawić sobie autofokus na śledzenie 3D i oddać się przyjemności robienia zdjęć. Oczywiście był zdjęcia nieostre, jednak ich stosunek do idealnych ujęć był stosunkowo mały. Nawet na 2.8 ten obiektyw potrafił dać mi kilka ostrych zdjęć z serii :)














W przerwie między eliminacjami i finałami odbywały się również konkursy dla publiczności i różnego rodzaju pokazy. Odwiedził nas Mistrz Polski w kulturystyce Artur Szudrowicz, strongman Robert Szczepański i instruktorka fintess Katarzyna Minior, którzy rozruszali publiczność i dali możliwość wygrania karnetów na siłownię :)













Na koniec najlepszym wakeboardzistom wręczono nagrody i szampana :) Niestety nie zostaliśmy z Pauliną na after party, ponieważ po dziesięciogodzinnym lataniu z nie najlżejszym aparatem w ręku przy pełnym słońcu po prostu padaliśmy na twarz :)



Aby być na bieżąco ze wszystkimi jakże wspaniałymi postami najlepiej jest polubić mnie na Facebooku, gdzie zawsze będę dawał zapowiedź nowego wpisu. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz