26.08.2013

XI Festiwal Mocnych Brzmień 2013, Świecie - Vader, Drown My Day, Vedonist, Cinis, Deyacoda, Escape From | Fotografia Portretowa i Muzyczna

Festiwal Mocnych Brzmień uderzył w sobotę ze swoją XI edycją, na której można było zobaczyć i usłyszeć między innymi takie zespoły jak Vader, Drown My Day, Vedonist, Cinis, Deyacoda czy Escape From. Pełna lista kapel znajduje się na stronie festiwalu, a poniżej możecie obejrzeć moją fotorelację i bonusik na końcu :) Zapraszam!



Escape From




Deyacoda




Cinis




Drown My Day




Vedonist


<


Vader




Bonus :)




Aby być na bieżąco ze wszystkimi jakże wspaniałymi postami najlepiej jest polubić mnie na Facebooku, gdzie zawsze będę dawał zapowiedź nowego wpisu. Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. chętnie dowiem się co to za blond laska z 71 zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :) nie wiem kto to jest, więc Ci nie pomogę :) ale szukaj :D może było wam dane razem być :D

      Usuń
  2. gdzie można znaleźć jeszcze więcej zdjęć np. te co były robione wszystkim z góry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie robiłem zdjęć z góry, ale myślę, że na facebookowej stronie festiwalu można znaleźć sporo linków i galerii... może ktoś coś już umieszczał

      Usuń
  3. A mi serce pękło po tym festivalu , Justyna Ty wiesz o co chodzi , nie mogę Cię odnależć w necie ...

    OdpowiedzUsuń
  4. tu znajdziesz fotki z gory http://vspectrum.blogspot.com.au/2013/08/xi-festiwal-mocnych-brzmien-2013.html

    OdpowiedzUsuń