18.09.2015

Wojtek z Warsaw Shore w sesji dla Escoli | Fotografia Portretowa i Muzyczna

Post publikowany ze sporym opóźnieniem, ale jest to równo 100 post na tym blogu!!! :) Pierwsze zdjęcia pojawiły się oczywiście na fejsie Wojtka i sklepu Escoli. Zapraszam na krótki opis sesji, zdjęcia i mały bonusik na koniec ;)



Przede wszystkim muszę powiedzieć, że Wojtek to równy gość :) Widziałem dwa pierwsze sezony Warsaw Shore i była to jedna z nieliczny osób, które wydawały się być naprawdę spoko i tak też właśnie jest :)



Wojtek wykazał się pełnym profesjonalizmem i świetnie pokazał ciuchy przygotowane przez Escoli. Zmian ubioru było bardzo dużo i cała sesja była bardzo dynamiczna. Szybkie przebranie, zdjęcia z każdej strony pokazujące ciuch robione przez Emila, drugiego fotografa, potem ja robiłem zdjęcia bardziej pozowane z użyciem błysku.




Przy zdjęciach z lampami było użyte jedno źródło światła w postaci octy 120cm nafaszerowanej kupą lamp :) Udało mi się wcisnąć w nią aż 5 lampek reporterskich, a to tylko dlatego, że 5 lamp obecnie posiadam w arsenale. Mam już nawet drugi uchwyt potrójny, żeby w przyszłości wcisnąć tam aż 6 lamp na jednym patyku, ale chyba prędzej kupię mocniejszą lampę ze zdalnym sterowaniem ;) a po głowie chodzi mi ostatnio Genesis Reporter 360 (a.k.a., Godox AD360).





A na koniec zdjęcie telefonem, wspomnianego wcześniej ustawienia z 5 lampami w jednym sofcie :) Trochę to ważyło, ale na szczęście miałem silną ekipę na sesji :D



Aby być na bieżąco ze wszystkimi jakże wspaniałymi postami najlepiej jest polubić mnie na Facebooku, gdzie zawsze będę dawał zapowiedź nowego wpisu. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz