4.09.2013

Czesław Śpiewa, Hologram - Pożegnanie Lata, Babie Lato, Myślęcinek, Bydgoszcz | Fotografia Portretowa i Muzyczna

Z okazji pożegnania lata w bydgoskim Myślęcinku zostało zorganizowane muzyczne wydarzenie i drugiego dnia na scenie można było zobaczyć i usłyszeć Czesława Mozila wraz z zespołem Czesław Śpiewa :) Szczerze mówiąc to trochę późno się obudziłem bo dopiero w dzień koncertu sobie uświadomiłem co jest grane ;) Udało się jednak na szybko zorganizować akredytacje fotograficzne, za które muszę podziękować Enjoy! Bydgoszcz, i wieczorkiem myk pod scenę focić Czesia :) Jako support grał jeszcze zespół Hologram, który zafundował widzom dawkę ciężkiego rocka :) Szkoda jednak, że na Czesławie trzeba było się zmyć spod sceny po trzech utworach i wyjść za barierki, więc niestety nie miałem szansy złapać szybkiego portretu... Ale i tak przyjemnie się słuchało całego koncertu :) Zapraszam do oglądania zdjęć!



Hologram












Czesław Śpiewa
























Aby być na bieżąco ze wszystkimi jakże wspaniałymi postami najlepiej jest polubić mnie na Facebooku, gdzie zawsze będę dawał zapowiedź nowego wpisu. Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz